Je laatste bezoek was Het is nu do 09 sep 2010 - 20:02

Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 - 12:56 
Donateur 2005

[quotedad687="JeroenC"][quotedad687="roadsterboy"]Standaard geen zij-airbags :( , gemiste kans vind ik dat.[/quotedad687]
Dat is om een lage instapprijs te kunnen bieden. Mensen letten alleen op de prijs, kijk maar naar die Aygo-fans.[/quotedad687]

:bow: Jep dat is helemaal waar!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 - 23:31 
Donateur 2006 t/m 2010

Provincie: Utrecht
Type smart: fortwo (451) Passion 62kW Benzine
Omdat we er niet genoeg van kunnen krijgen:

[imgd36210]http://media.autobild.de/bild/1/319558e38f3b7559114e5e438b9fe4f1_1.jpg[/imgd36210]

Ken net....

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-088.jpg[/imgd36210]

Past aardig wat in! Dus geen smoesjes meer dat je geen bagageruimte hebt.

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-110.jpg[/imgd36210]

Achterkant cabrio.

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-099.jpg[/imgd36210]

Ahhh das grappig!

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-103.jpg[/imgd36210]

Drukke boel achterin, geen plek voor afdekklepje.

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-105.jpg[/imgd36210]
Hopelijk hoef je hier niet vaak meer te komen...

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-104.jpg[/imgd36210]

Ziet er interessant uit.. geen idee wat t is haha. Luchtslang?

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-130.jpg[/imgd36210]

Nu issie nog mooi zwart die stang ipv bruin/roest haha.

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-139.jpg[/imgd36210]

Loopt ie op stroom?? ;)

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-145.jpg[/imgd36210]

Handig vakkie voor prullaria....

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-148.jpg[/imgd36210]

Stuurschakelen op de pulse.

[imgd36210]http://www.smartfriends.de/albums/Smart/42new/normal_neuer42-085.jpg[/imgd36210]

Dat wordt weer werken in de fortwo pure.

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 - 23:56 
Donateur 2005 t/m 2010

Ik heb altijd gedacht dat als je meer van een product maakt en het zoveel mogelijk standariseerd je een goedkoper product krijgt. Waarom hebben ze er dan toch voor gekozen om 2 deur ontwerpen te maken. Een MET zwengel en een zonder.. buiten het feit dat ik het geen smart move vindt marketingtechnisch en laten we het niet over het optische geheel hebben. Om te janken. Het oogt zo jaren '80. Emotioneel doet het afbreuk aan het concept smart. En dat is nog het belangrijkste denk ik. Auto's zijn emotie, en dat hebben we hier op het forum ook inmiddels wel bewezen. Schrappen die hendel! en vlug, voordat iemand het ziet!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2006 - 00:00 
Donateur 2006 t/m 2010

Ja je zou denken om de fortwo goedkoper aan te bieden, maarja wat je zegt, 2 typen deuren kost ook weer centen. Kennelijk heeft het zin gehad wat smart let op de kleintjes.

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2006 - 00:10 
Donateur 2005 t/m 2010

Van het instapmodel worden over het algemeen de meeste aantallen verkocht. Zo wordt het dus de benchmark voor een merk. Anders gezegd, mensen gaan een smart zien als een auto met zwengel. Dat is een hele stap terug voor een merk dat het juist een beetje van zijn ongeevenaarde luxe op de vierkante centimeter moet hebben. Dat rechtvaardigde ook de iets hogere prijs ten opzichte van de concurrenten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2006 - 00:16 
Donateur 2006 t/m 2010

Ik denk eigenlijk dat er juist meer passions en pulse modellen worden verkocht dan pure-tjes. (als ik kijk naar aanbod op tweedehands markt bijvoorbeeld.)

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2006 - 01:36 
Donateur 2006 t/m 2008

Type smart: Nog geen smart, wel geïnteresseerd
Blijf het zelf ook een terugindetijd-actie vinden. Helemaal niet nodig. Zoveel kost het niet. Net als volkswagen, die een koelvloeistofmeter uit het instrumentarium haalt als het dash in een Caddy moet ipv Touran. "luxe"... Nou wil ik een Caddy niet vergelijken met een Fortwo, maar jammer vink het wel. Zeker omdat de vorige het wel gewoon had...

(net als ons Matizje model 98-01 haha)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2006 - 10:23 
Donateur 2005 t/m 2010

Kijk, dat is nou precies wat ik bedoel. "Ons matizje uit de vorige eeuw had zelfs al een electrische" !!!! Dat wordt weer lachen op feestjes. Die smart van jou moet je nog aanzwengelene....hahahahaha. Kan nooit geen goede reclame zijn.

Maar goed, de beste stuurlui staan aan wal, dus ze zoeken het maar uit bij smart, als ik over een jaar ofzo maar cruise control op de optielijst kan vinden... 8)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 - 02:38 
Donateur 2005

misschien heb ik eroverheen gelezen. Maar al duidelijk of je de nieuwe fortwo ook gewoon met de sleutel kan openen/sluiten? Nu ik daar 2x problemen mee heb gehad (auto kon niet meer dicht.. sta je dan) wordt dat voor mij wel een belangrijk criteria....

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 - 10:39 
Donateur 2005 t/m 2010

Vervelend, maar je kon de smart toch altijd openen via de achterklep in nood. Ik zie de toegevoegde waarde niet van meer sloten, behalve inbraak gevoeliger...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 - 12:58 
Donateur 2006 t/m 2010

[quote9599d6="ronjhe"]misschien heb ik eroverheen gelezen. Maar al duidelijk of je de nieuwe fortwo ook gewoon met de sleutel kan openen/sluiten? Nu ik daar 2x problemen mee heb gehad (auto kon niet meer dicht.. sta je dan) wordt dat voor mij wel een belangrijk criteria....[/quote9599d6]

Ja er zit een slot onder de handgreep, met een zwart afdekdopje erop, daar kan je het aan zien. Ze hebben er dus toch iets aangedaan.

Luxsmartie: Ronjhe bedoelt dat zn auto niet meer dicht kon, en dat is dan niet op te lossen volgens mij. Als je sleutel t ineens niet meer doet ofzo(lege batterij zie je wel aankomen) wat moet je dan? Volgens mij kanje niet op deurendicht knoppie op dash drukken als achterklep open is?

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 - 20:11 
Donateur 2005 t/m 2010

Vergeef me mijn onwetendheid, maar ik wist niet dat je daarmee alleen de smart van slot kon krijgen en niet weer op slot. Niet echt smart van smart. Maar ik blijf bij mijn stelling dat meer sloten niet nodig zijn. Dan maken ze maar dat je in nood je smart ook met het slot op de achterklep kunt afsluiten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 - 20:27 
Donateur 2006 t/m 2010

Type smart: roadster 45kW (452)
Gevonden in het (oh zo handige) instructieboekje;

[be58106]de auto kan niet meer worden afgesloten[/be58106]
Wanneer u de auto niet meer met de afstandsbediening kunt afsluiten en u
heeft geen reservebatterijen bij de hand, moet u als volgt handelen:
- Open het bestuurdersportier.
- Draai de sleutel in het contact in stand 0.
- Druk op de toets van de centrale vergrendeling (A) totdat de aanduiding van de portiervergrendeling (B) gaat knipperen.
- Draai de sleutel in het contactslot in stand 1 en vervolgens in stand 0.
- Neem de sleutel uit het contactslot, stap uit de auto en sluit de portieren.
- De auto is nu vergrendeld.

A is de vergrendelingsknop op het dashboard, B het lampje in de knop voor de alarmlichten. Best wel smart, dat ook hier aan gedacht is.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 - 21:09 
Donateur 2005 t/m 2010

Verdomd als het niet waar is! :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 - 22:16 

Type smart: fortwo cabrio BRABUS 700cc (450)
Wedden dat de nieuwe fortwo Brabus 100pk krijgt?

Toch zal ik mijn Smart houden, want wat rijdt het toch geweldig!

Groeten,
Erik Stempels.

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 - 22:25 
Donateur 2006 t/m 2010

In eerdere berichten zeiden ze 95, maarja 100 zou wel gaaf zijn.

Trouwens, er wordt al geadverteerd met de nieuwe fortwo door Utrecht!

Quote:

ABS, Centr. deurvergrendeling afst.bed., Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor, Geregelde airco, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen , Metallic lak, Radio/CD, Startonderbreker, Traction control

Bijzonderheden
Ruitenwisser achter, 3e remlicht, Getint glas, Stoelverwarming, Hardtop. two-tone lak, extra dasboard instrumenten. Nu inschrijven op de nieuwe smart fortwo coupe LIMITED ONE! [b5e1ea7]Levering mei 2007. [/b5e1ea7]Let op speciaal introductiemodel op basis van het nieuwe model smart fortwo passion (451). Eerste levering van de nieuwe smart fortwo. Speciale kleur, lichtmetalen velgen met bredere banden, lederen bekleding in papaya, lederen stuurwiel, sportstuur met schakelflippers, speciale vloermatten afgebiesd met lederen piping, smart radio nine (CD) Etc Etc. Let op; op=op Alleen bij smart center Utrecht! Inruil en financiering mogelijk. Kosten rijklaar maken

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 - 22:50 
Donateur 2006 t/m 2010

Type smart: roadster 45kW (452)
Nieuwe limited/1?! :yes: Carlos; waar heb je die info vandaan? Linkje?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 - 23:07 
Donateur 2006 t/m 2010

Bijvoorbeeld hier:

Link

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 - 23:16 
Donateur 2005 t/m 2010

Provincie: Zuid-Holland
Type smart: fortwo (451) Passion 52kW Benzine
Das mooi die reclame van AutoTrack, dat wordt de nachtwacht op ware grote borduren, de zelf gerestaureerde Mercedes door de schredder enz.

Mooi potje onzin verkopen!

Online Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 - 23:42 
Donateur 2006 t/m 2010

Op autobild.de staat een stukje over de "rel" die er in duitsland is, dat de fortwo wordt geleverd met een open roetfiler die max 50% filtert. Ze vinden het onverkoopbaar, zeker in amerika die niks van diesel willen hebben.

Offline Profiel E-mail  

Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende